30 april 2013

Valborg

Jag sitter just nu i omklädningsrummet på gymmet och ska snart gå till bussen för att åka till jobbet men vill ju skriva här lite först innan denna dag sätter igång!

Jag var på gymmet innan 7 imorse men det var problem med det elektroniska i dörren så vi kom inte in i anläggningen. Haha jag och 3 andra träningsgalningar stod ute i regnet och väntade tills ägaren kom och låste upp och larmade av. Tappert!

Jag körde sedan järnet med bålen i 60 min och sedan cyklade jag intervaller i 20 min. Nu är jag redo för jobb och kvällens festligheter!

Jag hoppas ni får en fin Valborg och får en solig dag!
För mig blir det nyktert, ska ni dricka?


Första bilden är tagen 30/12 och den andra idag, 30/04, stolt!
 
Beo - alkoholfri cider, inget tillsatt socker bara naturligt från frukt! 

2 kommentarer:

  1. Var cidern god? och finns den att hitta på systemt? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tyckte att de var goda men man kan inte jämnföra dem med en alkohol-cider. Mycket bättre, godare och trevligare att dricka än läsk iaf! Jag rekommenderar de verkligen och de finns att köpa på systemet vid alkoholfira hörnan :)

      Radera