01 maj 2013

Maj före och efter

Ännu en månad har gått. I början av månaden blev jag sjuk och kunde inte träna på 1,5 vecka och efter det körde jag bara på styrketräning veckan efter och sedan en vecka med endast crossfit och konditionsträning. Träningen har kanske inte varit på topp men jag är ändå nöjd med vad jag ätit och mina resultat. Här kommer mått, vikt och bilder i jämnfört med 01/04/2013.

  • Vikt: 68,1 kg (-2,4 kg)
  • Midja: 73 cm (-1 cm)
  • Höft/stuss: 96 cm (-2 cm)
  • Byst: 84 cm (-1 cm)
  • Lår: 54 cm (-1 cm)
  • Överarm: 26 cm (-1,5 cm)

               01/04/3013                                            01/05/2013


Just nu känner jag att det inte är så stor skillnad mellan bilderna och jag är så nära mitt mål nu, endast 3 kg kvar! Därför kommer jag nog bara skriva in mått och vikt i fortsättningen och eventuellt lägga upp formcheck-bilder varannan månad för att visa min framgång. Anledningen till att jag valde 65 kg som mitt mål är att då ligger jag på ett BMI som normalviktig men jag känner att jag inte är riktigt nöjd med magen och låren bl.a så krävs nog att tappa något kilo till efter 65 innan jag är helt nöjd. Sen vill jag få en fastare och mer muskulös kropp. Jag vill få lite synliga magrutor men framför allt att magen ska bli plattare. Jag vill också skaffa mig snygga tonade armar och ben. Men dit är det en bit, min resan är inte slut än och ni är välkomna att följa den!

1 kommentar:

  1. Härlig känsla att börja närma sig sitt mål. Tänk dig att du när du startade din viktresa kunde få se lite framåt och se vart du är idag. Häftigt! Jag följer dig vidare, med eller utan viktuppdatering ;)

    SvaraRadera