02 maj 2013

Nya möjligheter

God morgon alla! 
Idag känns det som måndag men det är torsdag och snart helg, sjukt.
Denna dagen kommer bestå av aktivt jobbsök hos en jobbcoach under dagen och i eftermiddag blir det efterlängtad gymträning med Markus. Idag blir det biceps och axlar som ska få jobba! 

Jag har i princip inte mitt jobb kvar på hamburgerrestaurangen då det går lite sådär för dom. Det gör inte mig så jättemycket då jag vill hålla på med något annat. Jag hoppas dagens jobbsökande leder till något. Ska söka på en del gymanläggningar här i stan och jag ska även ikväll söka till en till idrott och motionsutbildning jag hittat. För första gången i mitt liv vet jag vad jag vill göra och har hittat något jag tycker är kul och även är duktig på. Håll tummarna för mig och hojta gärna till om ni vet något ledigt jobb!

Ha en fin och solig dag!

En nyttig chokladkaka som jag åt häromkvällen. Man gör den i micron så går väldigt snabbt och gott blir det! Jag blandade med banan och minimjölk och hade kvarg och hallon till. Här är receptet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar