18 april 2013

REGN

Idag blev min morgonpromenad inställd då det regnade som tusan. Note to myself - köp regnkläder!
Men väderprognosen lovade att det det skulle spricka upp och bli sol med 15+ på eftermiddagen, lagom till då jag cyklar hem från jobbet!

Igår hade jag och Markus dejtkväll med härligt goda pizzor och bio samt kvällspromenad hem. Riktigt mysigt och inte ett spår av ångest där inte! Det var så trevligt att göra sig fin och gå ner på stan i solen och slippa stressa eller tänka på att vi måste hinna till gymmet eller liknande. Älskar sådana dagar när man kan göra vadsomhelst för att man har tid till det. Med andra ord, vilodagar!

Nu måste jag göra mig klar för att hinna till jobbet men skriver ändå in dagens och bjuder på en bild på mig från igår innan vi gick ner på stan.
Ha en toppendag!

Dagens träning
Intervallcykling 30x30 25 min

Dagens frukost
Bärsmoothie med fiberhavregryn strött över

Dagens mål
Försöka klara hela passet med 30x30



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar