16 april 2013

Träningspartner

Träningspasset igår med Markus var det roligaste och även det jobbigaste på länge! Vi utförde fler övningar per muskelgrupp än vad jag är van vid och vi pushade varandra att orka sista repetitionen i varje set. Mina armar var helt slut efteråt och jag kände mig nästan illamående för att jag tagit i så hårt men det var ändå bästa känslan jag någonsin haft när jag gick ifrån gymmet! Jag slår verkligen ett slag för parträning men då ska man vara där för att träna och utföra övningarna till fullo! Inte stå still länge och snacka eller snacka under övningarna så att de bara görs med halvkraft eller inte alls. Fokus men kul är det som gäller!

Idag kör vi igen!

Dagens träning
Biceps, axlar, övre rygg och bål

Dagens frukost
Kvarg blandat med minimjölk, banan och hallon med fiberhavregryn och krossade linfrön

Dagens mål
Klara av 40 kg på lastdrag


Bild från igår innan jag skulle möta upp Markus för att träna, riktigt glad och taggad!

1 kommentar:

  1. 40kg lastdrag?! fan det är vad jag gör?! haha eller jag kanske tänker på nån annan övning :P

    SvaraRadera