09 maj 2013

All in!

Idag körde jag verkligen järnet på gymmet! Vi startade med ett biceps och axelpass. Jag kunde öka vikten på hantlarna och skivstången, riktigt kul! Efter styrketräningen satte jag mig på cykeln och cyklade tuffa intervaller i 25 min. Svettigt! När jag kom hem kom jag på att jag glömt göra mina 100 squats så satte igång med det direkt. Ganska trött efteråt men känner mig så duktig!

Resten av dagen har bestått av mys med Markus så som shopping, fika och god mat. Nu ska vi avsluta kvällen med Rocky I, aldrig sett någon Rocky-film så ska bli intressant att se mannen alla pratar om.

Nu ska jag vara lite social, Markus tycker jag alltid har mobilen i handen och det kan nog stämma haha.. har lovat honom att vara mobilfri resten av kvällen, får se om jag lyckas!

Ni glömmer väl inte att följa mig på Instagram? @lnordenberg, där får ni se mer vad som händer i vardagen som jag inte skriver här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar