11 maj 2013

Jag klarade det!

Mina fina läsare!

Jag vill tacka för allt stöd och alla snälla ord ni skriver till mig. Det ger mig sån motivation så ni förstår inte. Jag blir så glad och blir så mycket starkare som person!

Denna morgon bestämde jag mig för att dra ut och springa då det var klarblå himmel och varmt. Gick in med tanken att jag ska springa 3,5 km och känner jag att jag orkar kan jag prova att springa 5 km och eventuellt stanna ibland. När jag började springa hade jag alla fina kommentarer och peppande jag får från er i huvudet som stärkte mig hela springrundan och utan att jag visste ordet av det hade jag helt plötsligt sprungit 5 km utan att stanna! Ni gör mig så stark, tack!

Nu ska jag sikta mot att orka springa snabbare och sedan orka springa en hel mil. Jag kan klara det!

Jag och min svettiga keps efter 5 km och 110 squats!


Lite som hände igår:

Efter jag och Markus ätit frukost så cyklade vi ut till naturreservatet med vandringskor och våra gymväskor nerpackade i vandringsryggsäcken. Vi gick upp för en brant och hög kulle och sedan ner igen i svår terräng och efter det vandrade vi i skogen. Vi gick i ca 1,5 timme och efter det cyklade vi vidare till gymmet och körde ett tufft benpass samt lite mage. Efter vi cyklat hem igen tände vi grillen och grillade kyckling och åt en sen lunch. Resten av dagen bestod av småsysslor och film på kvällen. Bra dag!

Nu ska jag ta tag i lite ärenden och sedan diska innan Markus kommer hem från en fisketur, premiärdag idag. Hoppas han kommer hem med en fångst så det blir fisk till middag!

Ha en fin dag, puss på er!

Hur går det för er med Veckans utmaning? - Bara gör det!
Maila, kommentera och skicka bilder! - linnea.nordenberg@gmail.com

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Åh tack! :D

      Det är du med! Läste att du sprang 5 km på löpbandet, härligt kämpat!

      Radera