29 maj 2013

I´m back!

Svettiga jag i morse!
Hej alla fina läsare!
För ni läser väl fortfarande bloggen fast jag varit lite frånvarande?

Jag är nu tillbaka på banan och är riktigt peppad på målet, kosten, träningen och livet i allmänhet!

Har varit ute och sprungit varje dag sedan jag kom hit.
Innan frukost idag sprang jag 4 km och tog mitt personbästa i hastighet/km! Efter det vägde jag mig och vågen stod på 66,0 kg
- hallå! Det är bara ett kg kvar till mål, så nära nu!

Snart ska jag dra till gymmet och träna biceps, axlar och mage.
Var länge sedan jag tränade magen ordentligt så nu jäklar ska magmusklerna få jobba! Jag är så laddad, har sådan energi att jag känner att jag klarar allt! Mår bättre än vad jag någonsin gjort och vill aldrig att det ska förändras.

 

Ha en fin dag allesammans!

Min stora sommarfrukost som jag avnjöt efter löpturen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar