23 maj 2013

Redo för resan!



Hejsan!

Ledsen att jag skrivit så dåligt men haft mycket att göra inför resan och var ju även på intervju idag för Motion och Idrottsutbildningen jag sökt till. Det gick toppen och de sa att jag ganska säkert skulle få en plats hos dem. HOPPAS!!

Men nu är väskorna packade och tidigt imorgon bitti börjar våran roadtrip mot Stockholm. Där väntas det Bon Jovi, fina vänner, festligheter och god mat. Kommer bli en härlig helg och sedan åker jag vidare till Uppsala för att hälsa på familj och vänner samt fira att min syster tar studenten. I Uppsala ska jag försöka träna så ofta jag kan och ge mig ut i de välbekanta skogarna för promenader och löpturer. Det är ju även ny månad nästa lördag så då kommer det ett inlägg med vikt, mått och bilder, stay tuned! Kan redan säga att det hänt lite grejer ;)

Jag kommer vara i Uppsala i 10 dar och sedan tar jag tåget ner till Sölvesborg och Sweden Rock. Där möter jag upp Markus med vänner och kommer ha fantastiska dagar med bra musik, festande och livsnjutande! Jag har två dunderveckor att se fram emot och jag kommer försöka uppdatera här på bloggen så mycket jag hinner (dock inte på srf). Annars finns jag på Insta - @lnordenberg, där lägger jag ofta upp bilder om min träning, mat, recept och annat!


- Jag har inte skrivit så mycket eller så bra på sista tiden och det känns som om jag behöver en liten paus för att samla inspiration och ny motivation. Men jag kommer att återkomma så snart jag har landat i Uppsala och kommit igång med träningen!
Med det säger jag godnatt. Jag hoppas ni får en fin helg alla!






1. Lagade nässelsoppa för första gången - toppbetyg! (Toppad med parmesan och peppar)
2. Dagens bästa - melonsallad och fil till frukost!
3. Lite nykomlingar bland kosttillskotten. Protelux, Tartarus och Creatine Puruvate.
4. Fixat fina naglar inför resan, första gången jag gör på salong. Vad tycks?



2 kommentarer:

  1. Hej! Jag vet att du skrivit om det förut men jag hittar det inte i din blogg nu. Vilka två kostersättningar använde du? (visst hade du två olika?) och vilken tyckte du bäst om? Varför?
    Prismässigt, mättnadsmässigt och sånt. Kan du inte skriva om det? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!

      ja absolut, kan skriva ett inlägg om det imorgon! :)

      Radera