27 maj 2013

Träningsglädje

Oj vad jag har hunnit med mycket sedan jag klev av tåget igår!

Direkt när jag anlänt var det pang bom på att åka och handla blommor till trädgården sedan träffa min vän Rikard och ge smakråd på kläder, åka hem och handla massa gott till mig och mina frukostar/mellanmål, äta middag och sedan ut för att springa och köra 225 squats. Jag stupade i säng kan jag säga! Den här dagen har varit lika fullspäckad med joggingtur med pappa kl 06:00 imorse, shoppingdate med Rikard igen, träningsdate med syrran och middagsdate med pappa.

Träningsdaten med syrran var hur rolig som helst! Vi tränade ben och jag visade henne mina övningar jag brukar köra och pushade henne till max. Kände mig som en riktigt PT när jag korrigerade hennes rörelser och gav feedback - "en till!", " BRA!","5 sekunder till!". Vi skrattade och hade det riktigt kul men svettigt var det! Har lovat henne att visa alla mina pass i veckan och har även bokat in en 2-3 st träningsdater med andra vänner så jag är verkligen laddad och har redan fått massor av motivation! Men NU är jag riktigt trött och det blir till att lägga mig snart men först har jag lovat att jag ska skriva ett litet inlägg om de måltidsersättningar jag testat. Så är ni intresserade att börja med en måltidsersättning som komplement till eran kost eller har svårt att hålla nere kalorierna kan det vara värt att läsa!

Tog detta kort imorse utanför huset efter joggingturen med pappa. Man kan inte tro att klockan är 06:30!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar