14 maj 2013

Svettigt

God morgon!

Igår la jag upp veckans utmaning - att svettas ordentligt minst en gång denna vecka. Lyckades ni med det igår? Om inte, ta igen det idag! Jag svettades som en tok igår efter mitt träningspass, tänkte på utmaningen hela tiden och det var tufft men så värt det efteråt! Ikväll blir det att köra på igen med biceps och axlar + kondition. Nu ska ja iväg för aktivt jobbsökande.

Ha en fin tisdag!

Resultatet efter ett triceps och bröstpass samt 30 min crosstrainer!

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat =) Svettigt ska d va :) hade liknade dag, svettiga 30 minuter på crosstrainern (älskar den!) sen tio minuter på cykel och 10 minuter vibrationsplatta, innan jag gymmade blev det 30 minuter tennis :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Herregud, bra kämpat men slit inte ut dig och gör det för att det är kul!

      Radera