04 maj 2013

Toppendag!

Jag har haft en riktig toppendag med min pojk!
Dagen började med en god frukost och sedan ett ryggpass. Efter det blev det lite shopping av kläder till vandringen i sommar. Sedan åkte vi iväg till en sjö där vi grillade kyckling som blev våran lunch och som vi åt i solen. När vi skulle åka hem sa Markus - Vill du köra? och så blev det! Fick lära mig att starta (då jag aldrig gjort det innan) och sedan köra runt på en grusväg. Fick kärringstopp i en liten backe men lyckades komma därifrån tillslut! Nervig men nöjd ändå och kul var det!

Resten av dagen har bestått av soffhäng och slutar också så. Hoppas ni har haft en lika fin lördag som jag! I morgon blir det benträning!

Puss!

Dagens frukost - kvarg blandat med minimjölk, toppat med banan, hallon, blåbär, linfrön och kokos.

Rodd med smalt grepp.

Mys med mannen i mitt liv.

Följ mig på instagram så får ni se mer vad som händer i min vardag! Sök på @lnordenberg

1 kommentar: