08 maj 2013

Vilodag

Hej mina fina läsare!

Igår sprang jag och Markus 3,5 km i kvällssolen, kunde ha bara kortbyxor och t-shirt på mig, underbart!

Idag är det vilodag för min del och det betyder ingen morgoncardio, ingen styrketräning eller squats heller för den delen, känner att kroppen behöver återhämta sig lite. Lika bra att jag har vilodag idag, efter frukosten så fick jag grymt ont i magen och blev illamående så var tvungen att sjukanmäla mig från jobbet. Tror det har något med Ripped Hardcore att göra, kände igen känslan från en annan gång då jag tagit dem på tom mage. Drack en smoothie till frukost och de kanske behövs tas med fast föda, note to myself!

Sedan regnar det idag så gör inte så mycket att jag får sitta hemma. Då får jag tid för att tänka, samla inspiration och smida lite planer! Men mår jag bättre senare så ska jag promenera till Markus jobb så vi kan åka och storhandla, kylskåpet och fruktskålarna gapar tomma!

Imorgon är det Kristi himmelsfärdsdag vilket betyder långhelg så ikväll blir det lyx med räkor, sallad, bröd och hemmagjord vitlöksaoli. Markus ska dricka öl med men jag kör på vatten. Det går så bra för mig nu så vill inte sabba det med alkohol eller onyttig mat heller.

Tänker efter det här inlägget skriva ett inlägg om vad jag strävar efter just nu då jag är så nära mitt mål. Har en del mål och drömmar inför framtiden som jag hoppas jag kan nå!

Ha en bra dag och gör något ni kan vara stolta över och klappa er sedan på axeln och tänk "Fan vad jag är bra!" - Bara gör det!


Jag och min pojk efter 3,5 km löpning. Han ville byta tröja när han såg att jag också satt på mig en orange tröja. "pinsamt att ha samma färg ju!" haha tönt. Älskar dig också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar