12 juni 2013

Bättringsvägen

God morgon alla fina läsare!

Det var längesedan jag hade tid att skriva ett inlägg på morgonen men idag har jag gått upp i tid och har redan hunnit med allt innan jag ska cykla iväg till jobbcoachen.

Idag mår jag mycket bättre i halsen och kan t.o.m. andas idag! Hoppas på att jag är frisk nog att få ta mig till gymmet senare i veckan! :)

Åt nyss en mumsig frukost - bär och kokosgröt. Receptet är som den vanliga blåbärsgröten men jag hällde i riven kokos i kastrullen och resultatet blev självklart bra! Vad kan gå fel med kokos och bär liksom?

Senare idag ska jag ta bort mina gelénaglar, är lite trött på dem nu. De är ivägen när jag tränar och använder händerna. Dessutom har de växt ut så att de ser bara fult ut. När jag ändå är och ränner på stan tänkte jag eventuellt klippa mig om jag hittar en tid. Mina toppar skriker efter en klippning, som vanligt skjuter jag upp det in i det sista..

Kommer eventuellt upp bilder på instagram med håret och naglarna senare idag. Följer ni mig inte där redan så sök efter lnordenberg eller linnea nordenberg så hittar ni mig!

Ha en toppen onsdag!

2 kommentarer:

  1. Vilken spännande blogg. Håller själv på med min egen viktminskning resa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, du är så välkommen att följa mig!

      Lycka till med din viktnedgång, har du frågor, vill ha råd eller ge mig tips är det bara att slänga in en kommentar :)

      Radera