11 juni 2013

Händelserika veckor

Hej hallå!
Efter två veckor med Stockholm, Bon Jovi, Uppsala, träning, löpning, student och Sweden Rock är jag nu hemma igen! Dock har jag blivit förkyld efter festivalens kalla nätter och alkohol men snart är jag på benen igen och sätter igång med träningen ordentligt, som jag längtar!

Här kommer ett bildregn ifrån mina veckor!

Jag och gänget innan Bon Jovi (bild tagen av Emelie)

Jag och älskling innan konserten (Bild tagen av Emelie)

Bon Jovi's häftiga scen!

Hemma i Uppsala och sprang 4 km nästan varje morgon!


Mina nya sporthörlurar från Philips - älskar dom!


Middag, mys och prat in på småtimmarna med en fin vän - firade att jag nått mitt mål och blivit antagen!


Bjöd lillasyster på bananplätt-frukost med kvarg och hallon!

Efter ett härligt träningspass med syrran gjorde jag lunch till oss

Ätit goda och nyttiga frukostar hela vistelsen - min guldkant!

Min vackra lillasyster tog studenten!

Våra presenter till henne - jag älskar att göra fina inslagningar!

Stolta syskon som har en lillasyster som gick ut med toppbetyg och fick stipendium!

Efter Uppsala åkte jag vidare till Sölvesborg och SRF - Mina tjejer och jag!

Jag och älskling i full rockutstyrsel!

Mina rockgirls!

Efter alkohol och snabbmat i flera dagar var vi riktigt sugna på något fräscht som första måltid när vi kommit hem - Varmrökt lax med färskpotatis och romsås - sååå gott!
 
Vi åt ribs på festivalen och det gav oss inspiration att koka och grilla egna. Resultatet - godaste jag ätit!


Min frukost idag - Melon och hallonsmootie. Innehåller honungsmelon, hallon, kvarg, mjölk, äggvita och linfrön.

Det får vara sista bilden som avslutar det här inlägget. Nu ska jag städa upp i lägenheten.

Ha en fin dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar